Skip to content

Startup σας παρακολουθεί αν παρακολουθείτε όντως τις διαφημίσεις της, προσφέροντας ανταλλάγματα

Posted in επιχειρήσεις

Η Startup PreShow στη σελίδα της στο Kickstarter υποστηρίζει ότι είναι ένα app που δημιουργήθηκε από λάτρεις ταινιών, για λάτρεις ταινιών.

Πρόκειται για ένα επιχειρηματικό μοντέλο που ανταμείβει όσους παρακολουθούν επιλεγμένες διαφημίσεις. Η είσοδος διαφημίσεων βίντεο, στην μέση των βίντεο του Youtube και του Facebook, όπως και κάποιες τραβηγμένες ιδέες, δείχνουν ότι οι διαφημίσεις γίνονται όλο και περισσότερο παρεμβατικές. Το σχέδιο του PreShow έχει την λογική ορισμένων διαφημίσεων στο Ίντερνετ, όπου πρέπει να παρακολουθήσεις κάτι, για κάποιο χρονικό διάστημα, ώστε να «ξεκλειδώσεις» αυτό που ζητάς, αλλά η εταιρία το έχει πάει -τουλάχιστον- ένα βήμα παραπάνω.

Όσοι ενδιαφέρονται να αποκτήσουν δωρεάν εισιτήρια κινηματογράφου πρέπει να κατεβάσουν το App, να συμφωνήσουν με τους όρους και να κάνουν είσοδο με τα στοιχεία του Apple FaceID. Στη συνέχεια και για 15-20 λεπτά θα τους προβάλλονται διαφημίσεις. Κατά την διάρκεια των διαφημίσεων ο χρήστης θα πρέπει να κοιτά την οθόνη. Αν ο ενδιαφερόμενος κοιτά αλλού, ο χρόνος θα σταματά μέχρι η τεχνολογία εντοπισμού ματιού να επιβεβαιώσει ότι πλέον είναι όλα εντάξει.

Το App αναμένεται να κυκλοφορήσει στο τέλος του 2019.

Advertisment ad adsense adlogger