Skip to content

Η διαφήμιση της Lexus που γράφτηκε από τεχνητή νοημοσύνη

Posted in επιχειρήσεις

Η Lexus Europe ήθελε μια διαφήμιση που να αντικατοπτρίζει το νέο της αυτοκίνητο Lexus ES και για να το πετύχει χρησιμοποίησε για πρώτη φορά την δημιουργική πλευρά της τεχνητής νοημοσύνης.

Ο υπερυπολογιστής Watson της IBM ανέλαβε το ρόλο του συγγραφέα στο σενάριο της διαφήμισης διάρκειας 60 δευτερολέπτων. Για έμπνευση και κατευθυντήριες γραμμές του δόθηκε υλικό από βραβευμένες διαφημιστικές καμπάνιες 15 ετών και μια σειρά άλλων εξωτερικών δεδομένων.

Αναλύοντας το πότε μια διαφήμιση είναι πετυχημένη και πότε οι καταναλωτές τείνουν να συνδέονται συναισθηματικά με τις διαφημίσεις, ο Watson έφερε σε πέρας το έργο του γράφοντας το βασικό κείμενο και δίνοντας την γενική περιγραφή.

Το σενάριο, ανέλαβε να σκηνοθετήσει ο κάτοχος Oscar, Kevin Macdonald και σύμφωνα με τους δημιουργούς, η διαφήμιση αυτή αποτελεί ένα ιδανικό παράδειγμα για το πώς ο άνθρωπος και η μηχανή θα συνεργαστούν στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης.

Η διαφήμιση της Lexus:

Στο σενάριο του Driven by Intuition (οδηγούμενο από ένστικτο), το AI επέλεξε πως ο πρωταγωνιστής, δηλαδή το αυτοκίνητο της διαφήμισης, έχει συνείδηση και καταφέρνει να σωθεί χάρη στο ένστικτο του.

Πως χρησιμοποιήθηκε τεχνητή νοημοσύνη για το σενάριο:

Advertisment ad adsense adlogger